فرصت ۱۲ روز به دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه | زمان اعلام نتایج نهایی مشخص شد

سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور اعلام کرد: حدود ۱۸ تا ۲۰ مهرماه سعی می‌کنیم که نتایج نهایی را اعلام کنیم.
فرصت ۱۲ روز به دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه | زمان اعلام نتایج نهایی مشخص شد
کد خبر : ۷۵۷۷۱

به گفته سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور، حدود ۱۸ تا ۲۰ مهرماه نتایج نهایی کنکور اعلام می‌شود.

 دکتر عبدالرسول پورعباس، سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور، در یک گفت‌وگوی خبری با اعلام این خبر افزود: فرصت زمانی ۱۲ روزه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای انجام مصاحبه و سایر شرایط برای رشته‌های خاص داده شد و نتایج مصاحبه‌ها تا ۱۲ مهر به سازمان ملی سنجش بازمی گردد.

سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۱۸ تا ۲۰ مهرماه سعی می‌کنیم که نتایج نهایی را اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فرصت انتخاب رشته به درخواست داوطلبان سه نوبت تمدید شد امیدواریم حدود ۲۰ مهرماه اعلام نتیجه صورت گیرد.

 
 کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیرماه سال ۱۴۰۳ با حضور یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۰۱ نفر برگزار شد. نتیجه اولیه آزمون به همراه کارنامه ملاک انتخاب رشته جمعه ۹ شهریورماه منتشر شد و یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

فرصت انتخاب رشته ۲۱ شهریورماه به پایان رسید و در نهایت بیش از ۶۵۰ هزار نفر فرم انتخاب رشته خود را در رشته‌های با آزمون آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تکمیل کردند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر